elevledd idrottslektion och matlagning

Ja, så idag hade jag och Moa vår idrottslektion. Det gick bra! Det var kul också för vår klass är bra på det sättet. Det är en social klass och man kan verkligen göra något tillsammans utan att det blir porblem. SUPER helt enkelt.

Och så har jag nyss lagat mat åt familjen lilla. Vi väntar på att det sista ska bli varmt nog så att det blir gott.
Ris med sötsursås och kyckling. Riktigt gott är det. Eller i alla fall får vi hoppas på att det blir det.

Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder och skriva lite om vår Stockholmsresa men det har inte kommit några bilder än till skolan så det får bli lite senare.

Nu har vi ätit klart och jag får nog säga att det var rätt gott! :)
Och nu ska vi äta glass, Marie har köpt sommarens nya smaker som vi ska prova.
Det blir grejer det.

Hejsvejjs
peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

va kul att det gick så bra på lektionen! ja men gud det gör ju såå himlans mycket vad för personer man får leda likosm! du och moa är ju duktiga sådär :)



fråga om hon ska med på bion vettja? :)



bääästaste kycklingen och maten! grrrym smak ;)

2009-03-04 @ 22:50:55
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Mkt bra mat! Jätteroligt när Ni/du lagar mat!

Kul att det gick bra med Er lektion också!

Kram och tack för maten:-)

2009-03-05 @ 02:40:16
Postat av: Sandra

sommarens nya smaker redan?

där ser man :)



måste bara fråga en sak...

visst går du på JB?

2009-03-05 @ 11:53:15
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men dem finns i vanliga butiken redan nu alltså :D?



Yes, det gör jag. Men inte så länge till...

Jag tror vi känner samma folk. Du vet Jessica, Lolli o dem? :)

2009-03-05 @ 23:04:51
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/
Postat av: Anette

Jaa, det var riktigt gott! Men det brukar det ju vara när du lagar mat :)

Och de där glassarna vi smakade på, var inte så dumma de heller. Godast var magnum!!

Kram mamsen:)

2009-03-06 @ 05:59:39
Postat av: Lisa

Våran klass äger verkligen när det kommer till sånna där sociala saker :'D

2009-03-06 @ 15:00:24
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0