måleri och skola

Nu så sitter jag i skolan och ska göra en uppgift i mediekommunikation, jag skulle ha bloggat igår egentligen om detta men hela datorn hängde sig heeeeela tiden så jag får göra det idag!
Jag har alltså nu(igår egentligen) målat pelaren i rummet och en liten stol på köpet. Vi får väl se hur stolen ser ut när jag kommer hem sen.

Här kommer en liten bild som visar min eftermiddag efter skolan :)



Nu ska fortsätta med uppgiften! :D hoppas bilden syns.. jäääääääääkla krångel!

Hejsvejss

peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

du är grymm syrran! värsta målarn! jiiihaaa cowgirl :D:D



va ska du göra ikv? (:

2009-03-13 @ 11:19:28
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anette

Det blev ju superbra!Sen när spegeln kommer upp så är det fullbordat :) Stolen är ju bara ett plus!

Kram mamsen

2009-03-14 @ 14:37:07
Postat av: SS

Jättesnyggt!! Bra jobbat målar´n!



Kram

2009-03-15 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0