mondayyyy

Inget konstigt idag, som vanligt helt enkelt!

Jag stack och gymmade med Lisa förut, det var skönt som tusan, crfosstraining i 30 min, DET NI!
Vi gick vidare därifrån för att komma hem, Lisa var snäll och väntade med mig på min buss. NAJS CHAT WE HAD
När jag kommer hem så finns det god köttsoppa på bordet som jag bara kunde ta av. Really nice.
Och när jag kommer upp på rummet så ser jag att det har lagt sig en lite sagis i min säng.. Inte bra.
I och med att jag är allergisk mot katter så får dem inte vara på mitt rum.. Men i alla fall, jag hade inte mod nog att flytta henne därifrån så hon ligger kvar.


Här har vi då smygisen i sängen.

peace!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag visste dä`.....Jag är inte ensam om att gilla Dej....

2009-03-23 @ 21:35:18
Postat av: Marie

riktigt bra med 30 min på den där makapären! köttfärssoppan va grymt god faktiskt :) åå jaaa det är ju så bra med katt är man är allergisk, men vad gör man inte liksom! :) <3

2009-03-23 @ 21:46:25
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: deeewiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

hur kan ni ha katt överhuvudtaget om du är allergisk :O

2009-03-25 @ 21:43:40
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katten oxå!!!

Någon har visst slarvat med dörr´n?!

Nåväl, shit happens.

Hoppas Ni får ihop den där filmen nu när du oxå är på turneee?!!

Albin och jag får klara oss själva, men vi får väl ha lite grabbkväll:-))

2009-03-25 @ 23:31:00
Postat av: Lisa

ja det var skönt o prata och gymma! :D

2009-03-31 @ 23:38:07
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0