super torsdag & mindre super fredag

                                         Igår var Marie ,Mois och jag iväg på bio och tittade MÄN SOM HATAR KVINNOR.
                                         Den var riktigt himla bra. Jag tycker att alla borde gå och se den! Verkligen.
                                         Jag tycker att det är Sveriges bästa på länge!



Och idag, så gick jag upp som vanligt och klädde på  mig och gick ner för att äta frukost. Jag gick på toaletten och tvättade mig i ansiktet och kände att huvudet började göra mig illa. Jag mådde också illa men det var inte det första jag tänkte på, utan det var huvudvärken, men sen vart magen ännu värre. Jag kunde helt enkelt inte fortsätta min väg till skolan utan fick ta med mig en bunke upp på rummet ut i fall att. Man måste ju vara på den säkra sidan..

Jag somnade om väldigt fort och vaknade av att ett okänt nummer ringer två gånger, första gången svarar jag inte, sen andra så gör jag det och det är någon som söker mamma. Hon sover sa jag jag och la på.
Pappa frågar mig om jag kommer ner nu,och jag gör det.
Vi äter god mat, så mycket som ris/pasta med chicken bits. Really nice.

Och nu, sitter jag här och lyssnar på superskön musik med det bästa programmet Spotify och jämrar mig lite då  och då över magen min.. Jag ska snart slå  på en film som heter The House Bunny. Den ska visst vara rolig :)

Nu har jag skrivit så mycket att jag måste sluta. Annars är det ingen som orkar läsa!

HA EN SKÖN FREDAG!
peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur mår du nu? HOPPAS bättre :) ikv ska vi väl mysa? :D kolla lite da vinci koden, kanskee nått vänner avsnitt oxå :D å äta marabou daim choklad, bla :D



vad tyckte du om the house bunny?

2009-03-07 @ 17:01:31
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Det är bara att ta nya tag i ny vecka. Måndag i morgon och full fart?

Kram

2009-03-08 @ 22:12:39
Postat av: Marie

Salve !

2009-03-08 @ 23:46:22
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej gumman!

Hoppas du mår bättre nu och kan få njuta av vårsolen!

För den har väl kommit till dej också!

Här är det idel sol....

Sköt om dej så kanske vi kan ses snart!

Kram mormor och morfar

2009-03-09 @ 18:31:11
Postat av: deewie

den verkar riktigt bra!

funderar på att se den jag oxå...

2009-03-12 @ 21:21:08
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0