vanlig dag med lite nagelmålning på kvällsingen

Ja, idag var en helt vanlig onsdag med klassen och lektionerna multimedia och engelska(som vi egentligen har på tisdagar, men fick byta med idrotten som vi har på onsdagar vanligtvis). Så kanske egentligen var det inte en heeelt vanlig dag, men pretty much anyway!

Jag och Jessica var på möte med eventgruppen för vårt event vi har måndag den 30 mars kl 18.30-20.30 om jag minns rätt, vem som helst får komma!
Alla utom vi och Konrad fick sluta halv tre bara för det, man blev lite avis, men å andra sidan så blir det ju en toppenkväll för alla som åker på eventet istället!

Ja, och nu ska jag måla mina naglar lite så vi hörs väl när jag har någonting mer att säga.
right

Okay then, bye bye, byyee, BYE , hehehe byee! <-- det där är lite smått internt, men om man säger det högt för sig själv så förstår man. Förhoppningsvis :)


en bild på FINT VÄDER, det är riktigt skönt att snön smälter och allt blir så småningom TORRT!

HEJSVEJJJS
peace!

Kommentarer
Postat av: SS

Jag fattar nada, byeee???

Men det är ju inget nytt! Att jag inte fattar, menar jag:-)

Får nog försöka komma till det här eventet iaf...tror jag?

Hejsvejs (tingeliiing...ting)

2009-03-18 @ 23:04:34
Postat av: Lisa

oh baby baby!

2009-03-18 @ 23:21:18
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja Du Malin, dä ä möcke nu.....Och jag blir som vanligt lika "impad" av Dina alltid otroliga bilder..Försök att ta tillvara solens värmande strålar nån liten stund då och då!Som Du vet är det vederkvickande! Må så gott! Kram, kram!

2009-03-19 @ 09:22:21
Postat av: Marie

haha jag fatta inte heller det där byeee :D:D

hahah

men jag har en bild på kaatriiin

2009-03-19 @ 23:31:17
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0