en soft lördag

Min lördag började med att jag steg upp kl 10.00(tror jag) och väntade besök från Albins klasskamrat Tilde och hennes familj. Dem skulle nämligen titta på våra kattungar och välja ut någon som dem vill köpa. KUL
Malle(Malkolm), en annan klasskompis till Albin följde också med för att därefter leka med Albin och Tilde :)

Resten av dagen så tittade jag på film och chillade totalt jätte super duper mega mycket!
Mamma och jag gick till pizzerian för att hämta maten, Albin hängde med, fast på cykel. Vi behöver den motionen( och lite mer egentligen) för att äta skräpet..

Sen på kvällen satt Albin och jag framför datorn och spelade "Peggles", riktigt kul. Vi pausade dator-spelandet med att färglägga teckningar. Pappa skulle till affären och tog cykeln, han köpte med Cheeseballs och Coca Cola till oss, SÅ GOTT! tack så mycket pappa :)
vi fotade lite också

'
lillebror

sol genom fönstet

storasyster

peace och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anette

I´m impressed! Pappa cyklade:)Det var bussigt gjort!

Ang. de (som vanligt!)fina fotonen- Man skulle nästan kunna tro att Albin "svävar" ca

3-4 meter ovanför marken....Ja, du med förresten. Hm, var rädd om er mina barn!

Kram mamsen

2009-05-10 @ 06:39:11
Postat av: Marie

GRYMASTE BLOGGEN!

2009-05-11 @ 23:39:08
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Huuuur gör man för att motstå dom här zöööötisarna??? Och värre blir det för varje vecka!! Hoppas verkligen att Ni får köpare till dom alla, det är dom(och Ni) sannerligen värda! Vilka underbara mammor dom har!!(precis som Du) Kommer snart och kollar, om jag törs alltså...det sitter nån på min axel och viskar, men jag FÅR INTE lyssna...på`n......

2009-05-12 @ 11:36:41
Postat av: Mormor

MALIN!

JAG SÄGER BARA VILKA BILDER!!!

JAG HAR TITTAT PÅ DEM OM OCH OM IGEN....

VI SES SNART.....TISDAG EM..

KRAM MORMOR

2009-05-12 @ 12:17:22
Postat av: SS

Varsågoda! Jag skall inte cyckla förrän jag fått tag i en STOR sadel!!! Jvlr vad ont i baken jag får.

Kort men intensivt kan man säga. Ja, nu fattar jag vad intensivträning är:-)

Nåväl, jag kan i alla fall säga att dina bilder är mkt bra! Både i kvalite och utförande. Kul med lite "ovanliga" vyer, om man säger så?! Men som tidigare nämnts så får Ni inte chansa på taken eller andra platser "bara" för att få en bra bild!



Kram

2009-05-15 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0