marie 20 år och lite annat

JAA! nu har Marie äntligen (för hennes del?) blivit 20 bast och kan be a grown up och gå till systemet.
Så trevligt för henne!! jag vill också fylla år. och speciellt i år, det verkar så kul, undra varför...?
alla går ut på krogen och får körkort..
FAST.. ehm..

jag kan inte klaga, jag åker istället med bussen hem till Lisa och har kul där! Jag menar, vad är en kväll på krogen när man kan vara hemma och sitta och nörda lite dator!! :)

LISA VI ROCKAR! <3

okey, här kommer bilder från maries dag och lite andra bilder.





















japppp, så var det slut på det här inlägget.

nu är det inte ALLS långt kvar tills det är SOMMARLOV!  JAG DÖR AV LÄNGTAN!!!<3333

peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ena sötare än det andra....Du är makalös på att fånga ögonblicken med Din kamera! Och dessutom, det lackar mot s-o-m-m-a-r-l-o-v.......Inge` vidare va`?????

2009-05-27 @ 09:10:42
Postat av: Farmor

Denna avs. även på förra kommentaren. Brukar ju ske per automatik?! Hur som helst, kram, kram!

2009-05-27 @ 09:13:45
Postat av: Lisa

VI ROCKAR SOM F-N!

2009-05-28 @ 13:16:23
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0