schoolphotos

idag fick vi våra skolfoton!
jag är nöjd med mitt. det är nog det bästa kortet på alla år i skolan! verkligen. men man har väl mognat en del och tycker inte att ens riktiga leende är fult längre. skulle jag kunna tro. man gör sig ju annars gärna till på bilder. i alla fall jag och dom i min umgängeskrets. COOLIO.


den ritade bilden längst bort till höger har jag ritat, men det är en utskriven bild på mig egentligen, så har jag målat på baksidan och gått efter linjerna. inte värsta grejen, men det var faktiskt kul! :D

frääääschaste morsan! jag står fär smink och marie för hår. together we make a great team! och jag räknar in mamma i teamet för hon gör oss så fina ibland också!

peace!

Kommentarer
Postat av: Lara

DIN MAMMA ÄR SNYGG!



och du är söt på korten, ge mig ett till plånboken om du ska köpa dom <3

//DIN BÄSTIIIIIS

2009-11-16 @ 22:48:53
URL: http://dubbell.se
Postat av: Lisa

GUD VAD BRA DFITT SKOLKORT BLEV!!!! :O ditt hår ligger verkligen perfekt. mucho bra mallllan! ge mig ett sånt där litet kort om du ska köpa dom<3

//DIN BÄSTIIIIIS

2009-11-17 @ 00:21:04
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Lisa

"dfitt" herregud... dummaste slarvfelet. DITT mena jag ju såklart! haha

2009-11-17 @ 00:21:54
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja, ditt skolfoto blev verkligen jättebra!

Tack för komplimangen!

Ni är ett bra team, du och Marie. Ni gjorde det bästa av det ni hade att JOBBA med;) Kul hade vi, denna stylingkväll:)



Kraaaaam från fräääääschingen;)



2009-11-17 @ 06:53:43
Postat av: marra

HAHAhAHAHA TRODDE DET VAR EN PHOTOSHOPPAD GAMMAL MALIN! MEN DET VAR DIN MAMMA :D



snyggt skolkort förresten lilla malin

2009-11-17 @ 17:30:02
URL: http://boybetterknow.blogg.se/
Postat av: marra

HAHAhAHAHA TRODDE DET VAR EN PHOTOSHOPPAD GAMMAL MALIN! MEN DET VAR DIN MAMMA :D



snyggt skolkort förresten lilla malin

2009-11-17 @ 17:30:07
URL: http://boybetterknow.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vi är visst inne i värsta "föreviga-perioden"...Var och en på sitt håll....Du är jättebra på Ditt foto, likaså Din Mamma. Det naturliga är typ alltid BÄST!

KRAM till stylisterna!

2009-11-17 @ 17:46:56
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: mormor

Ja du Malin..

Att ha såna snyggingar i familjen , förpliktar....

Men jag tror pappa har lite del i det hela också....

Mamma var så söt som bebis, och det kommer nog tillbaka i "mogen" ålder.(hon har ju alltid varit söt, men säg inte det till henne)

Du får ge henne en stor kram från oss och vi tyckér ni är ett fint team oavsett styling eller ej

Kram mormor o morfar

2009-11-17 @ 18:08:01
Postat av: SS

Skönt med en "Mormor" som förstår det här med gener:-)! Så klart är det den ende som inte finns med i bildarkivet som är källan!

Men jag tror Ni har fått/tagit allt, för nu börjar jag se föööör taskig och sliten ut:(



SS

2009-11-23 @ 10:32:30
Postat av: SS

Visst tusan, jag glömde ju det som var viktigast!!

Jvligt, skitbra, grymmt, snyggt foto!!!!!!!



Gällande Er Mor, så är hon som ett bra vin. Blir bara bättre och bättre med åren!



Ps. tror Du att jag får pluspoäng hemma nu? :-) Ds.

2009-11-23 @ 10:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0