skivomslag?

ja visst. vår uppgift i en liten kurs som så fint heter desktop var att göra ett skivomslag med oss själva på..
mitt skivomslag vart sisådär. framsidan är jag nöjd med, den är helt okej. men baksidan. UUUSCH, den är inte alls bra. men jaja. man kan inte alltid få till det. nästa gång.


här är framsidan i alla fall. enkel, fast ändå lite tillfixad. hehehe

idag såg vi på tredje johan falk filmen och den var riktigt bra. alla vi har sett har varit riktigt riktigt bra!!
jäklar,  jag rekomenderar veeeerkligen alla till att se den! :D

peace!

Kommentarer
Postat av: Deewie

Du har redigerat dig rätt mycket va? ;) äre sån där hdr-teknik?



johan falk äger! fast 2an var sådär.. men trean är väl den bästa typ? eller det säger dom som sett den iaf..

2009-11-12 @ 23:05:09
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Lara

hahahahaha sötipöti, jag gillar den iaf! den är roolig!

2009-11-12 @ 23:18:59
URL: http://dubbell.se
Postat av: Anette

Har varken sett 1:an eller 2:an, men 3:an var riktigt bra! Sen var den ju kombinerad med en skön tjejkväll med bras-mys, fika och hårstyling... Tack, båda mina tjejer, för en trevlig kväll!

Bamsekram från mamsen :)

2009-11-13 @ 00:11:43
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Tycker den ser cool ut iaf! Falk är ju samma gubbe som Pip Larsson!! Hur trovärdig krimmare blir man då:-))

Men bortset från det så är den jag set bra!!

2009-11-13 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0