IT'S A BIRTHAY TODAY

GRATTIS LISA PÅ 18 ÅRS DAGEN. HOPPAS DIN DAG BLIR HELT UNDERBAR!

JAG SER MYCKET FRAM EMOT TILL IMORGON. JAG ÄR JÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTETAGGGAD!
hehehehe, det ska bli jättekul :) och sen.. ja då lämnar du mig och våra kvällar. det blir krogen för hela slanten.
fast
du får det, du är gammal nog nu. jag vet bara inte om jag är redo att släppa dig ändå. gråter i min förtvivlan.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ självklart inte!
nu såg hon inlägget också. kul. men... vad gör man


partayyyy like this imorgon! :) loooooooovelayy

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lisa

wheee!!!!! DU ÄR COOLIO MALIN! haha. jag tycker om att du ägnat ett helt inlägg åt mig. MYCKET FINT GJORT! imorgon ska vi ha roligt. och jag kommer inte släppa dig helt!!!! vi ska ha våra kvällar ändå<3 fast det kommer inte bli samma sak ioförsig. MEN ÄNDÅ!!! du är awesome. puss<3

2009-10-15 @ 12:43:10
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Malin

eeey, värre imorgon! :D

2009-10-15 @ 13:07:31
URL: http://malinoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0