jahaja. vilken dag.

ja idag har varit en sisådär dag. blandade känslor hela dagen lång, ont i huvudet, illamående och trött.
vad är nu detta som blivit? jag förstår inte, igår var jag på riktigt bra humör även fast det var ångest-söndag.

nu vill jag bara lägga mig på sängen med skön musik och typ somna ut i glada tankar. dock är klockan för mycket för det för det är ju dags för att sova snart på riktigt! gaah. trött jag blir ibland.

vi har tema vecka den här veckan, kan bli kul, kan bli tråkigt och det kan bli både och. jappp. vi går dock till 15.20 varje dag. det är lite surt när vi(jag i alla fall) slutar 11.30 varje torsdag och fredag vanligtvis. men det gör väl inte så mycket antar jag.


gitarrrrrr . gammal bild

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0