lägenhet

jag sitter med lara i olivias och lollis lägenhet.
jag tycks ha spenderat min tid ganska mycket här. i alla fall dom gångerna som jag ska vara inne i örebro.
men jag gillar det, jag gillar deras place!

jag och lara har en fin stund tillsammans innan vi ska iväg och titta på markus krunegård som jag inte lyssnar sådär jättemycket på men jag ska dit ändå, det är alltid roligt att göra något annorlunda :)

jag tycks också ha spenderat mer tid lara också, och det gillar jag jättemycket. hon är snäckan i mitt liv. snäckor är ljuvliga, därför är lara också det. haha. den meningen var inte så tokig. i like it.



peace!

Kommentarer
Postat av: Lara

haha malin, snäckan är mitt nya smeknamn!

och du är min favorittjej! och jag älskar att umgås med dig för du är rolig!!! <3<3<3<3

2009-10-19 @ 20:43:16
URL: http://dubbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0