library boogie - groovy

idag spenderade mois och jag dagen på biblioteket. mycket skönt.
alexandra och malin kom förbi en sväng, trevligt trevligt!
moa försvann ett tag, mellan tre och fyra. hon hade körlektion. det vankas körkort för den lille apan! :)
jag satt där i min "ensamhet" och fixade lite mediekommunikation och medieproduktion. usch för dem ämnena säger jag! värsta jag vet.

nu sitter jag och har precis städat mitt skrivbord! det är så fint nu. det såg ut som ett bombnedslag :o jag skojar inte. jag hittade ingenting innan. nu har jag slängt massa onödiga papper och lagt undan saker som inte ens hör hemma på ett skrivbord.. hur nu dom sakerna hamnade där. fast, heter man malin ståhlberg så lägger man sina saker första bästa lediga plats. tyvärr, det är så det är.

imorgon blir det skola till halv tolv och sen hem för att kanske städa rummet? om jag inte får värsta rycket och vill göra det idag. det är inte fint.

nu ska jag lägga in lite bilder.


biblioteks outfit, typ - sköningkläder!


när vi kom ut var det en gammal man som hade ramlat ihop tror jag. vi såg endast när dom tog in han i bilen, så ska inte säga säkert vad som hade hänt, men hans saker låg utspridda på marken i alla fall. nu hoppas vi att det gick bra för honom.


provade mina skor som jag köpte i usa. har använt dom endast en gång sen jag kom tillbaka. totalt 2 ggr.
bra köp.


albins morgon, fiiiiiiiiiiiiiiiina. maybe.. eller? kanske inte.


en bild på mormor och mig för att vi ses alltför sällan! morfar inkluderas självklart, men hade ingen bild på oss.

nu ska jag kolla vilka som kom vidare i idol!

peace!

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, jag kan bara instämma i det mesta som du skrivit. Särskilt ang. ämnet städning.... men heter man Malin Ståhlberg så gör man (så);) Erkänn att du tänkte - "jag visste att du skulle kommentera detta, mamma!"

Men du, ni ser rätt goa ut när ni grattar brorsan kl.05.45! Eller var det inte så? Skorna är lika snygga som tjejen som bär de:) Gör det oftare!

Ordvalet kring händelsen utanför bibblan - nja, där får du nog tänka till...

Ja, mormor och morfar träffar vi inte så ofta som vi skulle vilja. Men imorgon får iaf jag träffa dem:) Ska jag kramas lite från dig också?

Älskar dig!

Kram mamsen

2009-10-02 @ 04:00:58
Postat av: Lara

väldigt fint inlägg jag gillart,

och du är på bibblan heeeela tiden :D

2009-10-02 @ 08:46:50
URL: http://averageasian.devote.se
Postat av: SS

Skoköööp! Suck suck suck!!!!

Nåja det blir väl kanske bättre ju fler saker man har köpt "rätt"/(fel)?



Kommentarer om miljön i hemmet/ditt rum låter jag bli! Jag har svaga misstankar om vart du fått dina gener:-)?



Födelsedagar är alltid trevliga, men konstigt vad trött man är på kvällen när alla åkt hem?!



Kram

SS

2009-10-05 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0