oh what a níiiight (day!!)

rubriken är låten "Oh What A Night" med .. aa nu minns jag inte vad dom heter.,men en gammal 70-talare. skön  låt! jag sitter och lyssnar på alexander rybaks album, det är faktiskt ganska många bra låtar :)

idag, så hade vi samhällskunskap och det gick bra, vi körde nutidsfrågor och jag fick 8/12 rätt. dock vann jag inte dom där tuggumina som ligger där och väntar på mig varje gång vi kör nutidsfrågor. man får välja antingen hubba bubba tuggumin eller ett kinderägg. och varenda människa som vinner tar KINDERÄGGET! :o jag förstår inte, vill man inte ha något som varar längre? jajaa, då finns det ju i alla fall kvar till den dagen kommer då jag vinner! :)

lara kom förbi till mediahuset och väntade på att få gå och äta. så hon satt med på min lektion som vi egentligen inte hade någon.. vi hade ingen lärare så ja stannade och åt  och sen åkte jag hem.
lara min vän, du är så goo! låt oss för alltid vara friends.

piiiics


                                                                                                              jag sov med flätor inatt, så det vart fina vågor typ :)


en suddig höstbild. javisst.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: SS

Snyggt med vågor i håret och kanske vatten i knäna? Ja, inte vet ja? Det va kul med en uppdatering i bloggandet också..... eller är det jag som inte kollat på länge? Hmmmmm, kanske både och?



SS

2009-10-13 @ 16:59:23
Postat av: Lara

GUD VAD FINT DET ÄR HEMMA HOS DIG NU!

och vi är ruggigt heta du och jag, jag gillar dig med malin <3 BFF!

2009-10-14 @ 09:00:40
URL: http://dubbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0