praktikletande tjejer

javisst, idag åkte jag in till stan för att träffa Malin, Josefine och Alexandra. Det var jag och Malin som skulle leta efter praktik för vi visste inte riktigt vad som var tillgängligt. vi vet på vilket typ av ställe vi vill vara på men vi visste ju som sagt inte om det gick.

till en början tog vi en fika på bara vara. det var mysigt och jag har aldrig fikat där förut, så det passade utmärkt.


ALEXANDRA                                                                                 MALIN Ö

JOSEFINE                                                                                     MALIN S

och till slut så begav vi oss vidare för att checka praktikplats. jag gick först till espresso house,men dom tog inte emot praktikanter.. himla synd. för jag hade velat varit där.
men men, vi gick vidare till det nya på våghustorget. det heter Soleo. och där fick både malin och jag plats. och dom ville inte ha två samtidigt vilket passade oss väldigt bra för malin tog veckorna efter julen och jag tog veckorna innan. så det blev awesome!

HEJRÅÅÅ

peace!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha i look insane man :P Great, yes it was :D

2009-10-27 @ 21:49:28
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Lisa

är det ett fik? :o soleo?

2009-10-29 @ 13:41:26
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Deewie

nice! då vet man vart man ska komma och fika då dom veckorna :)



förövrigt ser du väldigt matglad ut på bilden xD

2009-10-30 @ 14:13:30
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0