sköningdag än så länge

nu sitter moa, moa och jag i ettornas klassrum och jobbar. vi använder deras högtalare och lyssnar på musik!
det är riktigt skönt. mucho gusto :)

shakiras nya låt "she wolf" spelas nu, och så skulle jag börja sjunga med.. det gick inte så bra för den var på spanska >< haha, kör för fullt och så kan jag det inte ens! bra bra.

jag skulle vilja lägga in två bilder från igår, men jag har inte med mig någon sladd till datorn.. så , det blir visst inga.


det får bli en tröttisbild på mig när jag väntade på mamma som så snällt hämtade mig i fredags kl ETT på natten hos olivia och lolli. you can only love her <3

peace!


Kommentarer
Postat av: Lara

min favoritbild mysis <3

2009-10-20 @ 19:22:24
URL: http://dubbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0