this time baby i'll be, bulletproof

mmyes, mamma, marie och jag var iväg till skopunkten idag och kikade efter skor.
och det gick förvånadsvärt fort att hitta skor som vi gillade. vi alla hittade ett par varsina skor relativt snabbt faktiskt. riktigt kul! jag har tagit kort på mina skor, jag glömde tyvärr att ta kort på mammas och maries.. men marie kommer säkert att lägga ut bild på hennes :) kika in på hennes blogg.


jag märkte på bilden där dom står på bordet, så ser det ut som typ barnstövlar -.-, men jag gillar dom! assköna

albin provade på att göra någon chokladdryck förut också, den var riktigt god faktiskt!
den hette någonting som typ: chocolate mint dream.. hehe, något sånt.

riktigt god i alla fall!

 bild på chockkkolaaate-drycken. mucho gust-hoo.

peace!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det har aldrig varit någon brist i Er klädsmak, vad jag vet....Och inte vad det gäller choklad heller för den delen...! Grattis till fina och funktionsdugliga stövlar! KRAMIZ, KRAMIZ!

2009-10-23 @ 11:18:03
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Lara

ASFINA SKOOOOOT! jag gillar dom

2009-10-23 @ 20:41:59
URL: http://dubbell.se
Postat av: Marre

Hörde av Marie att du köpt nya skor, SJUKT SNYGGA!!

Länge sen nu men kommer snart till huset:)

2009-10-24 @ 09:06:55
Postat av: olivia

GILLAR DINA SKOOOOR DUDE! :D

2009-10-24 @ 09:19:10
Postat av: SS

Heheeee!

Vi päron har väl bara tjatat i 10-15 år för att skorna, förutom att vara snygga, även bör fylla en funktion. Tex att man håller fötterna varma osv:-)

hahahahahahahaaaaaaaaa!

Jag blir tokig...................



SS

2009-10-26 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0