goa tider?

hela helgen har jag jobbat. och då menar jag verkligen hela helgen!

fredag: 13-18
lördag: 08-20.15
söndag: 8.45-20.15

aaa, är inte det hela helgen så vet jag inte vad det räknas som.

MEN, alwaysss LOOOKKK on THEEE briiiiiiight SIIIDE of LIFE! *vissel vissel*

det feting med ca$hhh - gogogo.

annars då?
jo det ska jag säga er. ni få som läser.. hihi

att studenten närmar sig- jag har inte fixat kläder än.. hur känner vi för det? jo men lite sisådär. är inte så jätte pepp på att gå ut och leta samtidigt som jag vill ha något snyggt och nytt på mig. vem vill inte?

på lördag, då äre STUDENTKRYSSNING som gäller för hela slanten. jag har inte riktigt börjat tagga ännu, det kommer väl dagen innan eller nåt skulle jag tro.

efter det, så är det väl balen som står i fokus. -besides all homework and all that other shit.

sen: lisebergsresa med alla media-treor. HUR KUL BLIR INTE DET!?!

sist och verkligen inte MINST... dam dam dam.. STUDENTEN, shit vad skööööööönt. bye bye awful schooool.

ok, det var inte sist..

efter studenten: körskola i säffle. DET KOMMER BLI SÅ HIMLA KUL! bo hos mormor och morfar i två hela veckor kan bara inte bli mer än frikkin awesome!

och sen väntar jobb  jobb jobb.  -NAAAAAAAJS

och sen blir det ju kanske en lite(stor?) semester med storassysteeeeeeer!

NU HAR JAG SKRIVIT SÅ DET RÄCKER.
LITE BILDER FÅR NI, VARSÅGODA!


outfit idag! :D hahah, okoko, jag kände mig nöjd och tog därför en bild på det. sen på andra bilden. jag har fått låna en nike-jacka av MOIS! den är så himla snygggg! TACK MOA.

 FINASTE FÖRÄLDRARNA.

nu ska jag prova balklänningen, kan behövas lite då och då så att det fortfarande känns rätt. kul om det inte gör det... då blir det lite sugit sådär. men det ska väl gå bra ändååå :)

HEJRÅÅÅÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Marie S

ojoj vilket najsigt inlägg :) nu händer allt på en och samma gång ;D glömm inte bort att njuta oxå :D hihii så kul att ta studenten o balen o allt :D:D kommer bli grrrymt! jag vill oxå ;d;d hänkar lite kanske haha

2010-04-12 @ 21:54:45
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det var ett härligt inlägg...

Verkligen bara att gratulera att du får lägga skolan bakom dej med en härlig bal och resa.

Sen ser vi ju fram emot att komma på DIN studentdag!

Å, sen bara att njuta de två veckor som du kommer att vara hos oss.

Kram kram

2010-04-13 @ 14:18:48
Postat av: SS

Vilka snygga bilder!!!! Äntligen motiv som förgyller vardagen:-)) Heehehehe!!

Nehhh, men det var väl en av de få bilder som även jag såg "normal" ut?!



Kram och mycket gott jobbat i helgen!!!!!!!!!!!!



/SS

2010-04-13 @ 19:20:32
Postat av: SS

Jihaaa, vilken snygg bild!! Äntligen har Du förstått värdet av bra motiv:-)) hehehehehe!!

Njae, men till och med jag såg hyfsat "normal" ut ju?!



Härligt jobbat i helgen, mkt mkt bra!!!



/SS

2010-04-13 @ 19:23:46
Postat av: SS

OK! Nu vart det dubbla kommentarer. Men det kom en text som sa att min kommentar inte hadde kommit med?! Du är värd alla kommentarer i världen så det gör inget:)



/SS

2010-04-13 @ 19:25:55
Postat av: Farmor

Det måste vara underbart att vara 18 år och ha så mycket omkring sej...både i närtid och framöver heeeeeeela sommaren,ja t.o.m hösten verkar det som!Kanske kommer Du rentav susande i en gammal uppfriserad "Toyojta" vid nån ledig stund i sommar...?!:o) Ha det gôtt tösa mi! KRAMIZ!

2010-04-14 @ 17:09:40
URL: ">http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

PS. Vet inte vad för bloggsideadress till Tant Qnaz det blev i förra kommentaren...rätt ska ju va rätt! Tjingeling!

2010-04-14 @ 17:14:30
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0