sundayy oh my god. it's sunday

imorgon är det studiebesök på usö med naturkunskapsgruppen! det blir nog rätt så intressant - förhoppningsvis.

och lyssna här.. JAG ÄR KLAR MED MITT PROJEKTARBETE! hur skönt som helst.

jag kommer till och med visa lite bilder. OH MY GOD.

kryssningen var såååå KUL! nästan det roligaste på hur jäkla länge som helst!! verkligen verkligen JÄTTEROLIGT!!
bilder.. jag tänker lägga upp bilder från den,. men inte just nu. har inte fått alla än så väntar lite. men det kommer,. jag looovar det! det är något som allla måste ta deeeel av :D



lite bilder från en arbetande malin minsann! det var senast igår. lördag. innan en massa festligheter :)






aa två smakprov då! det är självklart inte färdigställt riktigt ordentligt än! men det är rätt ok ändå så länge.
det ska ju till flera grejer, det ska upp med gardinstänger, och det ska sättas fast hyllor, och byråar och lite sånt.
men det kommer sen!

nu harjag tänkt att jag ska skriva klart om judendomen. awesome.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: SS

Ahaaa, är det din "hemliga" danspartner från kryssningen. Jag tyckte att vindarna viskade hans namn....electroooooluuuuxxx.:-)

Jättebra blev projektets resultat iaf!!!!

/SS

2010-04-26 @ 15:33:29
Postat av: Anonym

WOW WOW WOW, VILKET PROJEKT!!!

VILKET FINT RUM! LYCKOSTEN ALBIN!

SAMTIDIGT VILL VI SÄGA ATT DU ÄR SÅ HÄRLIG, SOM GÖR ETT PROJEKT , SOM EFTER ALLT SLIT TILLFALLER DIN BROR!

TALA OM SYSKONKÄRLEK!

BAMSEKRAMAR FRÅN MORMOR OCH MORFAR

2010-04-26 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0