don't worry, too high

idag ska jag in till stan för att äta sushi med min kära vän lisa. ingen av oss har ätit det så vi ska ta oss i kragen och prova! hoppas på successsss.

och så har jag ju äntligen fixat det där nedrans körkortet. det är en underbar känsla och nu väntar jag bara på att få just kortet. det blir något annat att visa än passet numera om någon frågar efter legitimation (y) <-- tummen upp för dom som inte vet.


fina mormor


vi käkade på hotellet i säffle. det var riktigt gott!






my hair is on fire. at least it looks like it


erik seldal javisst. jag tycker att han är lik en utav tvillingarna i alice i underlandet.. den nyinspelade alice alltså.






japp, körde mormors bil för att möta upp pappa (y) det var grejer det. haha

hejhejehjehejehej

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: ja i made it!!:D eller okej jag gick upp typ halv elva.. så det var inte sådär supertidigt, men ändå!



hoppas att sushin smakar gott brudar! <3 PUSSSS!

2010-08-30 @ 14:37:25
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Jessica

ps. det är typ den bästa känslan i hela världen att få körkort! grattis ännu en gång kära du! ds.

2010-08-30 @ 14:38:14
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Mormor

HEJ MALIN!

GRATTIS IGEN TILL KÖRKORTET!

FINFINA BILDER,SÄRSKILT DEN NÄR DET ÄR "ELD" I DITT HÅR.....

OCH VISST SMAKADE MATEN BRA PÅ HOTELLET!

NÄR FÅR VI SE DEJ KOMMA RATTANDES I EGEN BIL?

NÅJA , VI LÄNGTAR EFTER DEJ OCH SAKNAR DEJ JÄTTEMYCKET.

KRAM MORMOR OCH MORFAR

2010-08-30 @ 17:56:46
Postat av: SS

Jiiiihhaaaaaaa!!!!! Grattis igen!



Nu är jag äntligen friiiii:-))) HAAHAAHAA!!!

skojade lite bara, får nog köra dig någon gång ändå, kanske?!



KRAM

2010-08-30 @ 18:46:18
Postat av: Anonym

kolla min blogg och va med i tävlingen :D

2010-09-19 @ 22:33:24
URL: http://malinewelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0