meet me when the party is over, and for no particular reason

okej, jag insåg nu att min rubrik inte riktigt stämmer. men.. jag tyckte att det där passade bättre.
det riktiga är: when the afterparty is over. men det matchade inte med resterande text ju!

sitter i mitt nystädade rum kl 09.24 måndag morgon och mor alldeles utmärkt. är dock lite hungrig faktiskt. men jag har inte ätit någon frukost än så är väl daggggs.

nu kommer lite bilder från en mycket fin dag med min väldigt braiga KOMPIS <3 lisababe

















SÖTALISA




ÄLSKAR LISAS KAMERA. det blir så himla bra bilder!! :)


provade mormors tröja som hon köööööpte. SÅ HIMLA SKÖN. jag gick för att köpa mig själv en, men så fanns inte storleken.. tur var väl det egentligen så man sparar slantarna :)

MASSOR MED KRAMRA OCH JAG SKA ÄTA NU! för nu har det gått en timme ungefär sen jag började skriva detta inlägg. alltså är klockan 10.10 oko, nästan en timme efter. det är bildernas fel. dom är så stora så det tar längre tid att lägga upp bilderna.

nu ska jag också låta min kära bror ta över internet. han är sjukis den stackarrn! KRYA PÅ DIG LILLEBROR <3


hejrråååå

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag får instämma i mormors kommentar; vad härligt att du är tillbaka bloggens underbara värld:) Men förstår också att det var en välbehövlig paus- man måste ju få "bara vara" i livet också;)

En händelserik sommar har det ju onekligen varit!

Puss å kram från mamsen<3

2010-08-30 @ 04:12:12
Postat av: Lisa

HJÄRTA!

2010-08-30 @ 20:00:04
URL: http://lioa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0