AMEH HALLÅ!?

okej, ingen kan gissa vad jag gör. det är heller inget speciellt. men för en gång skull är det väldigt roligt.
jag pluggar. historia. skriver om digerdöden. har frågat vår historialärare om det var okej att få skriva sina uppgifter i handskrivet format för jag känner just nu att datorn, som ju är John Bauers system att jobba med.. är min enda koncentrationssvårighet! jag kan verkligen inte sitta och skriva och jobba på datorn. det finns så himla mycket annat som distraherar. så därför har jag börjat med att göra dom uppgifter som går, i handskrivet format. får en att tänka lite på det gamla vanliga sättet att plugga, och det är så himla skönt!


nu tänkte jag lägga ut lite bilder. i NULÄGET, alltså, precis nu när jag skriver den här meningen så vet jag inte vad det blir för bilder, men ni kommer ju få se allt på en gång, ja, jag tror att ni fattar.



lillkatten som fick stanna kvar. shabo aka shabbe aka tjabo aka torsten ..


mysis med sagakissen.


pajdags med familjen! marie kom hem och bakade oss en paj. nice


ingredienser till sjukt goda enchiladas!


en skön rhodos bild, bästa minnet från sommaren tror jag bestämt!


hästkäft till tusen, men ändå gillar jag bilden på något sätt.


den här bilden gillar jag också, den är lite mysig på något sätt!


lek och bus mellan de små rackarna.


ännu mer buuus.


BUUUUUUUUUUUUUUUUUsisarna är söta.


jag tycker nog att den här bilden är en glad bild, mycket röttttt.


en skjorta som jag köpte förra veckan, den är helt underbar!!! jag gillar den jättemycket, det är tack vare MARIE som jag köpte den, hon hittade den och sa att jag skulle prova. AWESOME!

nu är jag klar och så ska jag skriva lite mer på digerdöden och dricka te!!

godnattttttttt, herrrrrååååååå!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

men malin du är en riktigt pangbrud! vet du det? :'D

och så söta kissemissar!!

2010-02-16 @ 22:09:44
Postat av: marra

mycket fina bilder och en fin katt som första bild må jag säga!

2010-02-16 @ 22:09:59
URL: http://boybetterknow.blogg.se/
Postat av: Farmor

..vet ej var min kommentar från i går tagit vägen... Vet Du? Gör väl ett nytt försök då, då....Du vet väl att det blir lite "tjall på linjen" och meningsskiljaktigheter uppstår...Men Du vet ju också att när ilskan och besvikelsen lagt sig så brukar det hela lösa sig...innan man vet ordet av. Ni tjejer fixar ju detta tillsammans! Samtidigt vill jag ge Dej cred för Din super-uppdatering av bloggen. Jättehäftig och det är inte utan stolthet jag tar del av Dina kreativa ideer. Vilken fin syrra Du har, som gav Dej denna härliga resa...i present! Ni är för go`a båda två!KRAMAR!

2010-02-20 @ 18:08:36
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Superfräääschh! Uppdatering av sidan.

Ta´t lugnt, och gör de uppgifterna så bra som möjligt, så ordnar det sig säkert. Ibland får man bara göra saker utan att slösa energi på andras "missar"! GOOOOOOgogogogoggoooooo!

2010-02-22 @ 12:18:59
Postat av: Amanda

fan va kul att hitta din blogg här malin :D

shortan var dessutom riktigt snygg, vart hittade du den?? :)

2010-03-07 @ 20:15:51
URL: http://aworge.bloggplaten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0