jag har bara hört ett andetag.. av ditt liv

lyssnar på carolas låt - gör det någonting. jag tror jag har fått en såndär, ni vet. när man fastnar för en låt i en längre period. jag lyssnar på den nästan hela tiden. den är så bra och fin! aa, jag gillar den. en annan artist som har fångat mina öron är Ke$ha. Hennes låtar är riktigt bra.

i fredags var jag iväg till stockholm med pappsen! jobb såklart. det var trevligt samtidigt som det vart lite att jag inte kunde göra så mycket mer än att titta på. men jag fick titta lite i fabriken och se vad dom tillverkar. muchos intressantos. bra spelling i knoooÅÅW.


på morgonen vid fruuukost!





lite bilder från stoooooccckhoålm.  pappas jobbarkompisar är roliga gubbar.. eeh. gubbar, män, killar vad man nu vill kalla dom! :)

okej, melodifestivalen då.

Dolph Lundgren var HELT KLART bäst. Christine Meltzer vad sådäääär, skrikig. och Måns Zelmerlöw var duktig.

doooooolph!

OLA SVENSSON VAR HELT KLART BÄST AV BIDGRAGEN. fast jag gillade de flesta faktiskt, förutom anders ekborg och pain of salvation.



jag gillade jenny silvers låt väldigt mycket, väldigt skön att bara slå på och typ, hänga med i.. go with the flooooow ungefär!

FAST! kolla här var marie min syster skickade :D:D:D

nu ska jag gå ner och duuuscha lite  och se om mamma kan göra en liittttenn fläta i luggen ^^ hihihi.

GODNATTT FRÅN coolio-malle

hejjjråååÅ!

Kommentarer
Postat av: moa

det bara strålar :]

2010-02-08 @ 13:27:32
URL: http://moagoransson.blogg.se/
Postat av: Farmor

Som vanligt gôrfina bilder! Och Du på tal om musik, har Du tittat och lyssnat på mitt blogginlägg den 24 jan? Du minns ju Zepie? Denna händelse har etsat sej in i mitt minne.Du förstår nog varför och f.ö. låååååååångt ifrån Melodifestival-bidrag..... ! KRAM min goa tös!Älskar Dej!

2010-02-09 @ 13:34:43
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Gött med sällskap på jobbet! Du bidrog med gott humör och glada tillrop. Särskilt när datan strular och telefoner inte funkar:-))



Kram

SS

2010-02-10 @ 17:35:28
Postat av: Marina "Marre" Pettersson

Åh vad jag saknar huset där ute, måste komma ut någon dag snart! Hälsa La Familia Pussis och kramis Marre

2010-02-12 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0