lose your mind, lose it now. lose your clothes, in the crowd

hej hej hej hej!

jag börjar såhär: jag är på dåligt humör och har varit stundvis (väldigt ofta) sen igår eftermiddag.
sen säger jag såhär: det är på grund av min lärare. ja, tyvärr. jag är inte riktigt vän mde honom just nu. alltså, vi har inte tjaffsat eller bråkat eller något, absolut inte, men ni vet när man bara säger och känner så: han/hon är inte min vän just nu. man känner sig inte nöjd med det som hänt.

aa, egentligen vill jag inte bry mig, men jag gör det, för det är inte schysst att slänga två ganska stora uppgifter på mig och min vän som han inte informerar om fast han säger att han ska göra det. han visste knappt någonting om det vi skulle göra idag, och det gör ju inte vi heller då.. jättedåligt tycker jag. och så ska vi göra en till sådan här uppgift imorgon som vi blivit tvingade till att göra. jag orkar inte.

nu är det för mycket text så jag slutar där. hejdå.



jag ser dock fram emot tills det blir fredag! DÅ SKA JAG OCH LISA UMGÅS. niiiiiiiice :)

hejrrrrååå!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du tjejen, det är inte alltid så att vissa i omgivningen förstår vad som rör sej...hos andra...Nu tror jag säkert Ni fixar Er uppgift, Du vet ju att ilskan/besvikelsen lägger sej, och VIPS så är det hela ok och även löst... Lycka Till! Så FINT Du uppdaterat Din blogg! Den är ju jättehäftig!Du kan så mycke` och det är med stolthet man tar del av det! KRAMAR!

2010-02-18 @ 11:57:18
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Lisa

då ska vi komma på andra tankar!!!! :) KRAMIS

2010-02-18 @ 17:29:47
URL: http://lioa.se
Postat av: Anonym

Ja du Malin...ibland blir det inte som man tänkt sig, och ibland blir det fööör ofta!

Jag tror säkert du fixar uppgiften, men den hade säkert varit roligare att göra om du fått feedback från din lärare!

Nåja , ikväll när du träffar din kompis Lisa, så har nog det mesta av din ilska lagt sig, och ni kan skratta gott åt "eländet"!

Bamsekramar till dej, och om vädret tillåter kanske morfar och jag kommer en dag.Och vem vet , kanske ni kan följa med hem....

Mormor

2010-02-19 @ 16:54:44
Postat av: chrissy

haha oj, har inte sett din kommentar förut, MEN OK :D awesome, då måste jag se den filmen snaraaaaast! (I skuggan av värmen alltså)



Krama Lisa från mig haha :)

2010-02-23 @ 20:54:15
URL: http://chrissyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0