ja läs om ni orkar för tusan.

det tar ett tag mellan inläggen, det resulteras i att man får med så mycket i ett inlägg. och det kan jag tycka är lite sådär i och med att man tröttnar på för långa inlägg. det beror dock på vad detär, är det bara text så tröttnar man ju typ efter den 10:e meningen kan jag tycka, men är det bilder och så in i mellan åt, är det helt okej.
men jag ska låta lite lat och skriva, att jag tycker det är så jobbigt ibland att skriva dessa inlägg, just för att det är så mycket som ska in på ett enda inlägg. det tar tid att ladda upp bilder och massa. och det värsta. vad ska man ha för rubrik? ibland är det självklart vad man ska ha för rubrik, och ibland önskar jag att man inte behövde ha någon..

okej, nu kommer det lite bilder för det räcker med text.

förra helgen var jag iväg på bio med min kompis pontus. vi tittade på avatar. alla har ju sett den och då måste ju jag också göra det. och han hade inte sett den och ville se den, så vi drog iväg på BIO. naiiijjss var den!! den var riktigt bra faktiskt! :)
 har dock bara en mörk dålig mobilbild. men där är ppponnte.


i veckan har jag haft min praktik med pappa. jag har fått vara på olika ställen. har varit kul och intressant!

i tisdags var jag på ett dentallab, onsdags: fabriken i karlskoga, torsdag: operation hos tandläkare och fredag på dentallabbet igen. nice nice!

något som var riktigt tufft... var när jag var med på operationen, jag kände mig som en riktig medhjälpare!
eftersom att det är en verkligen riktigt operation måste man ju vara ren och så, så jag fick dra på mig en rock,en mössa och munskydd ni vet!!! :o :D ASCOOLT.

JAG SER UT SOM EN RIKTIG LÄÄÄÄÄKARE. aaallriiiigghhht!


i fredags var det partajjj som gällde! jag och lisa var hos marie innan, sen bar det av till strömpis. det var riktigt kul! :)







ÅH JAG HAR ALLTID SÅ ROLIGT MED DIG LISA! du är en sån parttttytjej. NU VET DU, fast du visste innan också. hihihihi. men JAG SÄGER DET IGEN. och igen och igen och igen och igen. det vi har, det e najs! <3

vimmelbild från strömpis


MOA CHRISTIAN VAR HÄR IGÅR! myyyyyyyyyckkket roligt :)
vi körde en gammal goding och satte oss bakom mikrofonerna och spelade SINGSTAR!
det är för himla roligt.



ikväll provade jag mammas illröda läppstift. fick bara lust att göra det. men i och med att jag inte hade något annat smink på mig så såg det ju aningen konstigt ut. så bilden visar inte mer än munnen och annat. 
 yeyeeee. kanske någongång på festligheter.

och nu, nu jäklar ska jag sova! som sagt, det tar sån himla tid att blogga jämt...speciellt om man låter allt ligga till ett enda inlägg och med en massa bilder! ><

men nu är jag klar!!

HA DET SÅ BRA och hejdåÅÅ!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU ÄR FÖR GO MALIN och det har jag sagt typ like a million times men jag kan säga det over and over again! :D du är som sån där riktigt typ... DU VET TYP!!!.... TYP....typ... ÄKTA NOUGAT!!! inte sån där falsk jävel som inte smakar nånting. okej nu lät det fel. typ som att jag smakat på dig eller någonting. haha den här kommentaren gör typ mer skada än nytta HEHEHEH men jag vill bara uttrycka min tacksamhet för att du är en så bra vän som du faktiskt är och jag är så himla glad att vi har blivit så pass bra kompisar som vi faktiskt har på sistone!!! :) puss på bruden i snygga illröda läppstiftet, du är GRYM!

2010-02-01 @ 09:17:58
URL: http://lioa.se
Postat av: Anette

Hej min Trollunge! Eller får man säga så nu när du fyllt 18 och är värsta partypinglan!!!!? Ah, nä men du har nog en ganska skön mix med party, fika på stan, bio med kompisar och hemmamys, vare sig det är i form av singstar med Moa:) eller tv och god mat med familjen:)

Det är iaf alltid lika kul att kolla in din blogg. Vet att jag inte kommenterar så ofta men.... Det behöver kanske inte allltid var så avancerat med noga utvald rubrik och detaljerad text. Ibland (som det oftast är) är det enkla bäst! Och en riktig och sann klysha - En bild säger mer än tusen ord!

Partybilder och operationsbilder - skön mix!

Med hopp om mera äventyr...

Kram Trollmor:)

2010-02-01 @ 17:01:30
Postat av: SS

Vanudå?? Har man hamnat i trollskogen nu då eller??

Hur som helst är det kul att kolla in bloggen ibland, bara för att se vad som händer. Mindre text är bra, så länge det står för något!

Bilder är oftast kul, men ibland behövs det en förklarande text, eller bara något ord.



(Troll)SS får det bli denna gång då!

2010-02-01 @ 18:07:42
Postat av: Anonym

Malin !

Vilken häftig praktik!!!!

Du ser verkligen tuff ut i "kostymen".....

Vad tyckte "patienten" ? eller var han(hon) sövd?

Yrke i framtiden? Tja, du kan det mesta nu.....

Bamsekramar till dej från mormor och morfar



2010-02-01 @ 18:09:03
Postat av: Farmor

Ett igenkännande leende vid tanken på mina "gästspel" på op.avdeln. under yrkestiden!! Behövdes inga rånarluvor där inte...."Ren och hel" var viktigast! Du har en jättemysig blogg, fortsätt som hittills och skriv precis som Du tänker, det blir bäst så! Dina bildkollage som alltid mycket talande, man blir glaaaaad! Ge järnet Du fina kalaspingla! KRAM, KRAM!

2010-02-02 @ 13:38:04
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

...menade egentligen...."party-pingla", men Du är ju lite av båda?!...so what??... :D

2010-02-03 @ 14:43:12
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: marra

Gillar verkligen den där nosbilden och när du står och ger tummen upp i sjukhuskläder!

2010-02-15 @ 22:36:31
URL: http://boybetterknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0