in love eller?

jag sitter i gungstolen som står i mitt tillfälliga rum, som är hemma hos mormor och morfar. känns mycket lugnt och trivsamt. jag sitter och gungar med benen och känner mig rofylld, mycket rofylld. låten jag lyssnar på hjälper till väldigt mycket.

Jamie Scott - When will I see your face again.  rekomenderar att alla lyssnar på den. mycket skön.

idag var annica, håkan och gustav på besök, japppp. innan de drog vidare hem till västerås. mysigttt

myyysisar!


gooosisar!


kramissssssss

idag har jag även provat mormors kläder, can't get enough of them? MIN MORMOR ÄR BÄST <3



har vi samma hållning eller?                                                       disco-tröjan


mormors fina uteplats :)

snart är det också läggdags känner jag. ska vara på körskolan kl 8 imorgon (y) teori here i come. gogo.

godnattttt och sovgottttt. masssor med kramar.


Kommentarer
Postat av: Jessica J

men åh gulledu och din gullemormor! hoppas det går bra med teorin och allt, det verkar iallafall vara supermysigt där borta i säffle ;) <3 pusss!

2010-06-13 @ 22:58:12
Postat av: LARAAAAAAAAAAAAA

ooooh dendär mysiga randiga glasströjan var jäääääääääääääättteeeefiiiin!

2010-06-13 @ 23:09:53
Postat av: Annica

Du är ju supersnabb på bloggen...jag ligger långt efter på Gustavs blogg!...typ 5 månader :( Mysiga kort...ja, jag ser lite konstig ut men men :) Ses snart och lycka till med körskolan!

2010-06-14 @ 00:56:27
Postat av: Anette

Jag måste nog hålla med Lara om den där fina randiga tröjan, och DU är superfin i den!!! AH,hur länge har du varit borta egentligen? Det ser ju ut som att ditt hår har växt typ en decimeter! Och ni måste haft mycket solsken...;) Här är det väldigt blandat väder, lite småkyligt:( Men det kanske är lika bra det, om man nu ska försöka plocka ur kök, badrum å källare... Klart m. snickar´n igår:)

Du, jag såg att du bara fick det ena fotot. Får se om jag kan få till det andra åxå.

Ha de´ bra och lycka till fortsättningsvis med körskolan:)

Love you!

/mamsen

2010-06-15 @ 05:28:40
Postat av: Farmor

Du är som en karamell hela Du! KRAM!

2010-06-16 @ 09:28:13
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Lycka till på halkan i möra!!



SS

2010-06-16 @ 22:16:40
Postat av: Anette

Ja, Lycka till från mig åxå!

Kram mamsen<3

2010-06-17 @ 00:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0