MIN SYSTER ÄR BÄST!

MARIE AVGJORDE MATCHEN MOT MALMÖ!!!!! FYTUUUUUSAN VAD BRA HON ÄR!

annars så sitter ju jag i säffle hos mormor och morfar och gottarrrr mig! KÖRSKOLA TILL TUSEN.

jag har oerhört konstiga och sköna körskolekompisar. alla är helt unika, tur det. hihii


daniella! frånKUMLA! :o


sara GÖTEBORG


cedrik och sara. som jag sa, konstiga men SKÖNA


amanda och sara utan för ica! amanda är också från GÖTEBORG


no comments eller?


okookok, cedrik gör sin finaste pose


walllkiinnggg towards the schoool!


sara och jag :D


jahaja, sitter jag och pluggar eller? :) javisst. hihihi.  pluggmaten är med också.... -.-

JAG TOG EN MYCKET SKÖN CYKELTUR FÖRUT OCKSÅ. åh herregud. så himla skönt :)






shoes


cykelvääägen till och från skolan


majorskullen minsann




JAG CYKLADE UTAN ATT HÅLLA I MIG. detni (h)


en sköning bild tycker jag :D

den får avsluta detta inlägg för jag MÅSTE verkligen gå och sova nu! tack morfar för att jag fick låna din kamera idag.

MORMOR ÄR VÄRLDENS BÄSTA KVINNA PÅ ATT LAGA MAT
MORFAR ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAN PÅ ATT SKRATTA OCH VARA GLAD
. och. han och jag har gjort upp en pakt att ingen av oss får ta mer än EN portion mat när vi äter middag.

ni vet, mormor lagar jämt så jä*la god mat ni vet, blir lätt att man stoppar i sig aningen för mycket ^^<3

så ja, EN PAKT VAR DET HÄR!

OKOEJJJJ..

godnatt och sovgottt mina få läsare (famlijen<3) hiihihi

hejrååååå


Kommentarer
Postat av: Laris

aw maaaaaalin blir rörd att du anser mig som en i din familjiiiis! pussiiiis :*

2010-06-10 @ 10:16:53
Postat av: Marie S

åh niciga pics ! :D du är återigen alldeles för bra på att ta kort :O om man nu kan vara det :P hihih

cyklar du till körskolis? :)

hur går det med din kamera? verkar ha coola friendos där borta! :) hihi tur det, så mycket roligare att plugga om man kan hjälpas åt ju :) hihi



men malin jag blir helt rörd när du skriver så fint.. får tårar i ögonen. jag är så stolt över att ha dig som syster att du aldrig kan ana hur mycket!

du är den absolut bästa människa jag vet <3 :)

2010-06-11 @ 21:38:40
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie S

å sa jag att du var MAGNIFIKA biler?!

hihi så himla bra bilder, gillar också sköning bilden starkt! :)



å gud vad bra tröjan blev!! vi har en mycket lovande mormor måste jag säga!! mormor <3

åh vad bra du passade i den!

nytt nail lack? :D mycket nice

2010-06-11 @ 21:42:58
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Verkligen roligt att Du verkar trivas med plugg, mormor, morfar och alla andra sköna "typer"!



KRAMAR från mig!!

/SS

2010-06-12 @ 19:50:01
Postat av: Lillebror!

fina bilder raely cool!!! saknar dig!!<3

Hoppas du har kul?!



I LOVE YOU!!!

2010-06-12 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0