du är min morgon efter regn

nu sitter jag här och har precis filat och smörjt in fötterna! det är himla skönt efteråt. själva arbetet skulle jag gärna ge till någon annan.  men det kostar pengar.. oftast. beroende på vem man frågar. men ja. jag tänkte att jag kan ju blogga lite medan fötterna torkar.. now isn't that amazing!

idag var jag och lisa iväg och gymmade! tro det eller ej men det gjorde vi. yes man. det var riktigt skönt.

igår var jag iväg till biblioteket! det var hur skönt som helst.. dock var det freezing cold. det var verkligen inte så skönt. och sen så var det ju jätteblåsigt på morgonen så mina byxor blev jätteblöta alldeles där nere vid vristerna och det förvärrar ju ganska mycket, man fryser helt enkelt.

här kommer lite random bilder!


lite singstar med lillebror! EYE OF THE TIGER


mysis med sagis i fotöljen while playin' some ps3


mamma bakar bröd. MYCKET GOTT


den här bilden är rätt så SKÖN!


aa visst har det snöat en del i år..


huuuuset


a lottt of snooow


nice elller?


ser mysis ut


lite rolig bild faktiskt :)


det var sån där härlig pudrig snö


aaaallriiighhhtt


kissen så söt


cuuutie


mysiiiis


mamma kom upp med fin frukost på sängen! <3


fönster i albins rum


lite outfit bilder.. eller något

OCH NUDÅ.. sommmarbilder :'D blir helt glad och galen av längtan när jag ser sommarbilder

GRILLLING!


sol i ansiktet på taket..


suuuuuummmmer!


feetieeeisisiei


sötikisseunger. sune och pölsa
och nu tillbaka till snowy days..

albin som färjestad spelare!


Aa Aahh jag med såklart. fast jag har ingen lika fin tröja som albin


jens och jag gick ut! ungefär.. kvart i tolv eller något sånt på kvällen... men still, it was fun!




det gör ont att sitta så..


såhär ser jag ut JUST NU. myyyyyyyyyyskläderär det bästaaa

NU SKA JAG SOVA! godnatt och sovgottttttt :)

hejrrrå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Malin !

Jag säger bara det....Dina bilder säger allt....

Man kan både le igenkännande, bli förvånad , upprymd och förundrad , vilka olika stämningar du får med på dina utvalda bilder.

Och visst, längtar vi också till sommaren, men vi tar väl våren först, för den är HÄRLIG.

Kram på dej gumman från mormor och morfar

2010-03-03 @ 20:32:25
Postat av: Farmor

Även så här "nästgårds" blir man(^_^) av Dina bildkollage!...Jaha, det blir väl till att skotta fram en snöbivack i Ö:a Via för korvgrillning...där sötisarna,"lurventossarna" gör Er sällskap...Vi drack vårt fm.kaffe sittandes på kökstrappan, i go`a vååååårsolen för en stund sedan...hoppfullt så det förslår.....KRAAAAAM!

2010-03-04 @ 10:59:28
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Vem va det som grillade? det såg gott ut i alla fall:-)

Men håret som borde vara på huvudet hadde vist förflyttat sig till hakan i stället?! Skumt det där, trodde nog att hårtillväxten gynnades av en och annan pilsner. Ooootroooligt!!!



SS

2010-03-04 @ 11:19:52
Postat av: marra

haha roliga kattbilder! gillar den närom skedar

2010-03-06 @ 15:35:35
URL: http://boybetterknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0