fin dag söndag (citerat från dubbad hp-film)

ni kan inte tänka er vart jag sitter just nu.

på golvet bredvid vår jätte fina lampa i tv-rummet. det var smutsigt på bordet så jag satte mig på golvet istället (y)
awesome eller? nej. men det duger.
ska snart ta och kolla lite frilllorr till den kommande balen. ja den är ju trots allt på onsdag! gud. snart med andra ord! hjäääälp.

var iväg på match idag, KIF Örebro - Hammarby. 2-1 TILL ÖREBROO! gogo! marie fick starta, såå himla KUL att hon fick göra det. jag är mycket stolt över dig syster! :)<3

jag måste också säga att messi är faktiskt helt jä*la sinnesjuk! :o oh my, oh my! 34 mål på hela säsongen :o HEEELT GALET bra gjort.

marie<3messi (jag har absolut ingen aning om varför jag skrev det där)




<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

fine day sunday.... and why is that, dudley? - because there's no post on sundays? right you are, harry! no post on sunday! no miserables letters today!

2010-05-16 @ 21:20:02
URL: http://lioa.se
Postat av: Marie S

ooh cuutiee! tack för att du är bäst! I love you <3

2010-05-19 @ 14:12:22
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Det gick ju bra, förstår jag! Balen altså?! Nu är det Torsdag och jag hörde bara lite i korridoren...... visk, visk:-)

/SS

2010-05-20 @ 17:58:34
Postat av: Beatrice Pettersson

Oh, det vet jag inte :S Fotade mest de som bad mig fota liksom. Men alltså jag kan kolla, om du vill kan du skicka med ett USB med Malin Ö så lägger jag över alla bilder åt dig :))))

2010-05-21 @ 11:10:51
URL: http://beatriceswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0