marchin on

BÄSTA SYSTER ÄR BÄST I VÄRLDEN! shit shit shit shit shit. hihhohooh! <3











och så lite bilder från valborg, fått lite bilder av LISA
















DET REGNADE NÄR VI SKULLE GÅ TILL BUSSEN




















marttinbouyy!

sista bilden UT! hahah. det var en HELT AWESOME kväll igår!! shit, mycket bra, bästa på länge tror jag. efter kryssninge. hiihih!

TACK ALLA SOM GJORDE DEN HÄR HÄRLIGA VALBORGSMÄSSOAFTON TILL EN SUPERBRA AFTON! :D hohhooh

jag är lyckigt lottad att ha alla mina fina vänner <3

många kramar till er!

HEJRÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Mormor

SÄGER BARA ATT DU ÄR NOG VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!

INTE UNDRA PÅ ATT DU HAR SÅ MÅNGA ....

SEN HAR DU JU EN SYRRA SOM INTE GÅR AV FÖR HACKOR!

NI VAR JU SÅ "SKÖNA" PÅ BILDERNA ATT MAN FÖRSTÅR ATT "DET ÄR VÅR" I LUFTEN!

FESTEN VAR TYDLIGEN TOPPEN, OCH DEN UNNAR VI DEJ SANNERLIGEN EFTER ALLT SLIT MED PROJEKTARBETET.

kram gumman från mormor och morfar

2010-05-02 @ 09:27:45
Postat av: Farmor

Vilket röj....!!!! Man blir som lite glad när man tar del av bilderna... Många sätt man kan hälsa våren på! Vi ses...snart kanske..?? Tills dess KRAMIZ!

2010-05-03 @ 09:09:41
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Partyyyy!! Men Ni ser ju mer ut som påsk"kärringar" än valborgsfirare?! :-))

Neeehhheee jag bara skojade! Ni ser super coola ut. Lite extra beröm till våran Moa!! gryyymm frilla! Passar utmärkt på Moa!



Tack för att Du är så omtänksam och hjälper mig när det behövs!!

KRAM

/SS

2010-05-04 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0