now that it's gone too far to call for a halt

att blogga när man inte egentligen vet vad det är man vill dela med sig av är jobbigt. dock är det pretty enkelt att inte blogga den gången. men ibland vill man ju ändå, och då är det ännu jobbigare. för man vill, men vet inget som man vill säga. jag brukar inte ha sådär superviktiga saker att säga, men det duger, det är inte många som läser och då känns det lame att köra värstingrejen också. anywayyss. ska lägga ut bilder.
SKRÄLL


lisa fyllde år i fredags! ASKUL PARTY. hhihi.

yes, im wearing high heels god damn it!


rebecccis och jag på promenad till och från ica. götttttt! <3

nu ska jag försöka dra mig från dattttorn. shit vad man är beroende. och hjälp vad jag använder ordet "shit" nu för tiden. wellwell, alla ska vi väl ha ett ord vi gillar att säga. som rebecca: aboo

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det ska kännas "lätt" att dela med sig. Man ska inte behöva sitta och "värka" fram saker eller väga de för och emot, för då ska det nog inte bloggas om... Men vad vet jag, en morsa som definitivt aldrig kommer att starta en blogg ;) Om jag nu inte går och blir lika beroende av dator´n som du, vill säga ;)

I love you, no matter what!

/Mum

2010-10-21 @ 01:41:17
Postat av: Farmor

F`låt, f`låt...men jag har trott att Du gått över till Facebook....därav mina uteblivna kommentarer.( men å andra sidan, Du besöker ju ännu mer sällan min blogg...) Hur som helst på tal om high heels...höga klackar! Man ska`vara glad åt fötter, utan dem man står sej slätt....(Ur en revylåt av Birgitta Andersson långt innan Du var född!!!)Och visst är det ursnyggt med högklackat, vi har ju sett sådana på Dej nån gång förut, från Chicago vill jag minnas...!LEV VÄL min tös, vi hörs! KRAM strl. större!

2010-10-21 @ 15:26:57
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Mormor

Va kul att se och höra av dej igen.....

Du är ju så "ursnygg" på bilderna, vad månne det bli av dej? modell?

Nåja, vi tycker det räcker med att vi får se dej då och då, live.

Jag kan inte skryta med många kommentarer heller, men jag kan berätta att idag har jag bowlat uppe i Hagfors och spelade bäst av alla 16 "tanterna" med

610p!!!

Men huamej vad kallt det var där.-10,5 grader!!!!!

Ute alltså!

Kram vår jänta tills vi ses eller hörs

Morfar hälsar också

2010-10-21 @ 18:11:13
Postat av: SS

Jag kollar då och då, men jag tror vi är i det berömda ekorrhjulet? Jag Kollar....ingen uppdatering....du ser att ingen har kommenterat och tappar sugen att uppdatera.....osv?!



Hoppas i alla fall på lite bilder och någon kommentar under Er resa!! hoppas hoppas hoppas:-)))

2010-11-02 @ 16:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0