valvaka 2010

ja jag sitter och tittar på valvakan. även om det faktiskt är väldigt mycket som jag inte förstår och som jag inte hänger med på. så kan jag inte förstå hur man kan rösta in ett främlingsfientligt parti i riksdagen.

har sett ett riktigt bra citat på facebook. jag skulle tro att det har gått runt på hela sajten bland alla olika vänner vi har.

"Dina bokstäver är latinska. Dina siffror arabiska. Din demokrati är grekisk. Din pizza italiensk. Din kebab är Turkisk. Din alkohol uppfanns av en iranier, och du älskar att åka till Thailand. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå, och han den där roliga på TV är kurd. Din landslagskapten är bosnisk. Visst vore livet...tråkigt utan "invandrare"... Sverigedemokraterna?" Taget av Helena Malke

jag vet inte vem kvinnan/tjejen är men det är ett riktigt bra citat med en snudd av lite humor i det hela.

snart är det hela slut och det ska bli fruktansvärt skönt att slippa oroa sig. antingen blir man irriterad och klagar i fyra år, eller så blir man lycklig.

annars så mår man bra, livet är bra, innehåller dock lite för lite jobb. men det hoppas jag förändras.



bästa lisa <3 tråkig färg påbilden men jag tycker om den.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Lisa

ihihihih! gossia tjejer. hoppas vi ses i veckan gööörliii. annars blir jag COCOLOCO!!! .. mahah

2010-09-20 @ 03:13:04
URL: http://lioa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0