My Love

Hej hej hej.

4, mer 3 dagar kvar till julafton och jag är heltaggad. Ännu är ingen gran funnen och uppställd i lägenheten men i dagarna blir det till att åka och hugga ner en, eller köpa eller hur det blir.
Jag och Pontus har båda fyllt år under loppet av två veckor och haft tre st kalas med en tårta och annat smått och gott på var och ett. Mycket trevligt med alla dessa människor som har kunnat komma.
TUSEN TACK för alla fina presenter säger vi. Eller jag i alla fall, men Pontus också. Tror jag.

Imorgon är det ny arbetsdag och efter ska vi åka ut till mamsen och pappsen i Vintrosa och låna ugn, så att vi kan göra en utsökt julskinka + lite härligt julehäng. ♥


denna mysiga bild på mormor, mig och Marie får avsluta detta inlägg.

Puss och Kram och så hörs vi troligen efter julafton. Inte innan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0